網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月17日 星期四

香港倫敦狂掃磚頭 李彩華入市買 3500萬名門 [壹週刊 - 1432] __,李彩華,M1,

探熱針香港倫敦狂掃磚頭 李彩華入市買3500萬名門現年33歲的圈中小富婆李彩華,轉戰內地多年,早已孭正女一的她,拍劇每集收人仔30萬,加上出席商演做代 ...


探熱針

香港倫敦狂掃磚頭 李彩華入市買 3500萬名門

現年 33歲的圈中小富婆李彩華,轉戰內地多年,早已孭正女一的她,拍劇每集收人仔 30萬,加上出席商演做代言人,豬籠入水。最愛投資磚頭的她,原來倫敦已有四個物業,吼準香港樓市暢旺,今年六月將位於東山臺的物業沽出,大賺四百萬,同一個月,她又再用李母名字入市,以三千四百多萬買名門,手上持七個物業,好有米。

李母持有

李彩華早前將一三年購入的東山臺單位以一千五百多萬出售,大賺四百五十萬,六月,她又再度出擊,以三千四百多萬,購入現住屋苑的另一個單位,為避開雙倍印花稅,由李母張文潔持有。

「 Rain(李彩華)好鍾意睇樓,佢住入名門之後,一直都順風順水,加上睇啱嘅單位比市價平咗好多,佢諗都冇諗就即刻扑槌,層樓仲未開始裝修,搞掂就會租出去。」知情者說。

上週六早上八點,李彩華由屋企出發,坐的士到機場飛內地做騷。

李彩華跟媽咪(張文潔)感情要好,兩母女年初一齊飛摩洛哥做旅遊節目。

六月購入 3,480萬名門單位,由李母張文潔持有。

跟昔日無綫小生何遠恆拍拖年多,早前孖住去睇黎明演唱會。

演唱會舉行在即,她被邀在薛家燕主持的懷舊金曲做嘉賓,早前出席記者會做宣傳。

頻頻返內地開工

除香港四個物業外,因身邊朋友向來對英國樓市有興趣,李彩華數年前開始睇倫敦商用物業,有時間便孖住朋友飛倫敦專攻商鋪、停車場、貨倉等拍賣會嘅筍貨。據了解,她現在手持的四個倫敦商用物業,估計市價約值四千萬,全部放租。

大部分時間在內地開工的李彩華,上週六(八月十二日)早上八點出門,單拖飛內地做騷,在機場拉住行李喼的她一支箭在櫃台辦登記手續,隨即匆匆入閘。

「 Rain早排好旺場,因舊年拍咗部時裝劇《情迷睡美人》大收,佢試過一個月接到幾個廣告代言人,每個百幾萬,加埋出活動做商演,一個月賺唔少,不過佢唔大花筒,將大部分收入用嚟投資磚頭,所以佢一直好勤力做嘢,就算依家咁有景,佢都唔會揀 job。佢成日講,話自己好鍾意做嘢,一啲都唔覺得辛苦。」知情者說。

七月出處女寫真,李彩華大賣四十三吋長腿,在書展中現身亦玩黑絲誘惑。

早前擔任內地綜藝節目主持,王祖藍兩公婆應邀做嘉賓接受訪問。

身家豐厚,李彩華不時被拍到在名店掃貨。

十月開個唱,她近日亦頻頻入 studio練歌準備。

港英物業 1億 830萬

本來有四個香港物業的她,六月沽出東山臺後,現手持三個單位,一個自住,另一個給屋企人,新購入的名門單位則會放租,加埋倫敦約 4千萬的四個物業,現有過億身家。

買入/市值

11年 嘉蘭閣/1,200萬/約 1,350萬

12年 名門/1,600萬/約 2,000萬

17年 名門/3,480萬

嘉蘭閣

名門

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!