掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

谷胸晒線落水玩!36D黃文意拍節目險遇溺 __,黃文意,

哇哇哇,唔識游水去玩水真係好危險!藝人黃文意(Mandy)早前拍攝無綫AmazingSummer節目《瘋狂夏水禮2017》,穿火辣三點式谷胸晒線派福利 ...


哇哇哇,唔識游水去玩水真係好危險!

藝人黃文意(Mandy)早前拍攝無綫Amazing Summer節目《瘋狂夏水禮2017》,穿火辣三點式谷胸晒線派福利!雖然不諳水性,但Mandy為了節目照樣跳落水,期間險些遇溺,認真驚險!她說:「當時我哋喺泳池玩遊戲,我玩得太投入,一時失平衡跌落水。我唔識游水,所以係咁掙扎,又抖唔到氣,好彩同隊嘅何君誠好快過嚟救我,最後個人冇咩事,只係飲咗幾啖泳池水。」何君誠英雄救美,Mandy笑言會有所表示:「都想請佢食餐飯,不過佢好似忙住拍劇,所以遲啲先約佢。(你哋兩個都單身,有冇機會進一步發展?)我冇諗到咁長遠,但佢條件咁好,相信會有好多女仔鍾意佢,有排都未輪到我」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!