掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

42歲雪兒闊太童顏復出 同古仔生女 __,古仔,雪兒,古天樂,

相隔18年拍《貪狼》同古仔生女42歲雪兒闊太童顏復出娛樂要聞【《蘋果》專訪】或者,電影《殺破狼.貪狼》的最大驚喜,並不是古天樂獻出其動作片的第一次,也 ...


相隔18年拍《貪狼》同古仔生女

42歲雪兒闊太童顏復出

娛樂要聞

【《蘋果》專訪】

或者,電影《殺破狼.貪狼》的最大驚喜,並不是古天樂獻出其動作片的第一次,也不是林家棟的機關槍式泰文演繹,而是重返銀幕的雪兒所展現的凍齡奇技。42歲的雪兒已是豪門少奶奶,樣貌跟18年前首拍葉偉信執導的《爆裂刑警》時一模一樣,連古仔也感到驚訝。



已為闊太的雪兒日前與古天樂宣傳新片,42歲的她凍齡有術。攝影:沈健程

現年42歲的雪兒與古天樂相隔18年再在影壇合作,於《殺破狼.貪狼》飾演一對夫妻。「感覺係冇變過!」單是聽到雪兒的招牌爽朗笑聲,古仔便感受到老拍檔存在:「無論佢外表同佢個人都係咁樣笑,真係『老蓮』咁遠都聽到!」日前二人聯同戲中女兒陳漢娜(Hanna)「一家三口」接受本報訪問,縱使今次雪兒戲份不多,但肯定令人印象深刻,全因其外表跟十多年前完全冇變。



【今年】

雪兒在《殺破狼.貪狼》扮演古天樂老婆,在戲中因車禍喪生。劇照



【01年 《尋秦記》】

當年雪兒拍《尋秦記》和古仔合作,演趙倩的她叫人印象深刻。



【99年 《爆裂刑警》】

雪兒拍攝第一部處女電影《爆裂刑警》,就是與古仔合作。

周圍飛湊仔女

也許是緣份促使雪兒參與拍攝,但最大推手當然是古仔,他說:「嗰時諗邊個做我太太,啱啱電視台又重播電視劇(《創世紀II天地有情》),不如搵雪兒做啦,我同佢不嬲都有聯絡開。」雪兒對上一次銀幕演出,已是08年的《灌籃》,畢竟久疏戰陣,她起初都有點擔心,但聽到古仔保證說不會辛苦,才答允演出:「我第一部電影係《爆裂刑警》,同葉偉信合作又有古天樂。當係一個reunion囉,又見吓啲old friends,幾開心!」

雪兒2010年嫁給GHM酒店集團太子爺Ajai Zeda後定居新加坡,近年隨丈夫四出公幹,以及照顧丈夫與前妻的子女,她說:「佢哋讀寄宿學校,因為喺唔同國家,所以都會去Scotland或者Switzerland。大部份時間我係搭緊飛機。」雖然忙碌,雪兒也渴望可抽時間一過戲癮,她說:「如果有興趣嘅project都會(接),action類型囉。唔識㗎,但係學吓」



陳漢娜(右)在片中演古仔與雪兒的女兒。



雪兒與GHM酒店集團太子爺Ajai結婚7年。資料圖片

轉型拍動作戲

說起來,年拍逾5套電影的古仔,拍武打戲還真的需要學習,事前除要死記招式,臨場亦綵排了很多次,幸好導演也讚他有板有眼,古仔說:「去到後面我一個對四個,四把刀我一把刀,顧得呢邊又顧唔到嗰邊,都俾佢啄幾刀,或者我啄到佢幾刀咁!」但原來古仔一直喜歡睇動作片,只是一直無緣參演,今次之後他更渴望「長打長有」,他笑說:「最好就部部都打㖭」

至於陳漢娜,除了樣貌跟雪兒有幾分相似,兩人還有一個共通點,就是處女作同樣獻給了葉偉信,陳漢娜說:「未開拍之前都幾緊張同好大壓力,因為我完全冇演出經驗。好驚會做錯晒啲嘢,影響成隊crew。佢(古仔)會令到現場氣氛好放鬆,到埋位真係冇咗份緊張。」

採訪:何永寧、馮國康、Sapna


鍾意就快D Share啦!