掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

【「我喺香港仲有唔少粉絲」】44歲彭丹《蘋果》獨家訪:依家仲做到E字馬! __,蘋果,彭丹,

「其實依家識啲新朋友,佢哋都有試問我可唔可以即場表演一字馬或拱橋,我回答說,你先做一個給我看看,如果比我做得好,我就做給你看;如果沒我做得好,你就保持 ...


「其實依家識啲新朋友,佢哋都有試問我可唔可以即場表演一字馬或拱橋,我回答說,你先做一個給我看看,如果比我做得好,我就做給你看;如果沒我做得好,你就保持這個姿勢30分鐘不許起來。當然,至今還沒有一個人應戰啊!」身在北京的甘肅政協彭丹,日前接受《蘋果》獨家專訪時,咁樣講。專訪開始前,先介紹一下,彭丹姐姐是誰。94年曾有一篇專訪,主角是彭丹,她說,她的英文名叫戴安娜。那時彭丹,在香港仍然寂寂無名。生於湖南長沙,根正苗紅。父親是打籃球,母親是國營電子廠經理。彭丹8歲被國家選上北京學舞,畢業於北京舞蹈學校,更曾於中央芭蕾舞跳舞四年。明明家裡沒有一個是跳舞的,彭丹也不知道哪來遺傳跳舞細胞。91年憑獎學金赴美繼續深造,彭丹一個華麗轉身去了選美,三次皆摘冠。後來入了娛圈,當時嘉禾開拍一部動作電影,想邀彭丹任女主角,當時彭丹自信心滿滿的說,憑她的跳舞底子,若要她做楊紫瓊第二,冇問題。但最後彭丹沒有做成「楊紫瓊第二」,她去了做「波神」,然後做製片人、導演,在已經沒有多大市場的情況下拍攝多部紅色電影(你睇《建軍大業》?)再戲劇性的成為甘肅省政協。點解湖南長沙人會走咗去甘肅做政協?那時彭丹答得很妙:「不是我選擇了甘肅,是甘肅選擇了我。」主要係因為當時中國致公黨中央提名佢,甘肅省政協委員會審議同意。【連男朋友都未有

女神丹丹:結咗婚我唔會再做嘢】

重返大陸生活已8年,年屆44歲的彭丹,36F「波神」依然彈不虛發。今時今日她再接受《蘋果》專訪,絕招芭蕾舞、「E字馬」(一字馬)及「拱巢」(拱橋)統統唔使諗。唔會再即場示範,但可以講。問彭丹:「以你現在的體格,可否做一字馬或者轉這麼多個圈?」氣定神閒的彭丹說:「這是沒有問題的,我都堅持鍛鍊。」其招牌式半鹹半淡廣東話搭普通話仲Keep住。以前成日見彭丹公開示範一字馬與拱橋,近年就好少見到,是年紀大做唔到,定係其他原因?彭丹笑說:「我以前公開示範,都係為做慈善籌款表演或者拍戲,而媒體採訪我時,一般係因為我身上著住跳舞衫,啱啱跳完舞,咁落台後佢哋有呢個要求,我可以示範下,但一般情況唔會無啦啦做一字馬、拱橋呢啲動作出嚟。」其實依家大陸唔少電視台或媒體搵彭丹做訪問,都會請佢示範一下,佢都極少答應。「唔同年紀做唔同嘅事,細個好鍾意跳舞,咁做一個舞蹈動作,比如拱橋、一字馬係好正常,依家無端端做同咁嘅動作出嚟好奇怪。除非我係有跳舞表演。」「講真,做一字馬呢啲動作對我冇任何難度,我一直都有Keep住做運動同跳舞,所以身手一直冇生疏。」【搬返香港?

波神丹丹:香港仲有唔少粉絲】

彭丹堅稱冇男友,仲話狗仔隊神通廣大,如果有又點會影唔到。也是。香港傳媒已經很久沒有在此地捕獲過彭丹身影。會否考慮在香港定居?彭丹說:「應該唔會不過我知道香港仲有唔少粉絲支持我,我喺網上有注意到,好多謝香港粉絲一直以來對我嘅支持。雖然依家我嘅發展基地都喺北京,但我都經常返嚟香港,不過每次都係短留一、兩日就走,大家先唔知啫!」彭丹一直視香港為第二故鄉,所以人不在港,也經常關心這個城市,當她發現這幾年中港兩地人越來越多矛盾,她認為是兩地文化差異,彼此之間欠缺溝通才會將情況變得惡劣,所以她想以文化角度,開拍一部以香港與內地人為背景的電視劇或電影,希望從而可以加深兩地人的互相了解,這部戲她想自己當導演,劇本亦會由自己寫。【「我想擔當一個橋樑」

政協丹丹:最主要還是一國】

由大陸旅客同導遊爆衝突,到小童喺旺角鬧市隨街小便等,呢啲都係激化兩地矛盾嘅事例,彭丹又點睇呢?佢話:「其實都係因為內地人對香港人不理解,香港人回歸前係接受西方教育,回歸祖國已經有20年,應該將文化都回歸,唔係只係喺經濟上回歸祖國。「我作為文化工作者,我想擔當一個橋樑,我覺得內地人對香港人好有感情,香港人對大陸人一樣有感情,只係過去因誤會同缺乏溝通,一個兩制,最主要還是一國,然後才兩制,但過去我們過份強調兩制,忘記了一國就會出現問題,所以兩岸溝通很重要。」近幾年彭丹的公司業績相當不錯,她已經由一個演員變成製作人和導演,單是公司團隊就有6、70人跟佢搵食。彭丹話:「以前單純做演員,唔使理咁多,依家做埋投資人,承擔壓力好大,點都要計數同了解市場,So far公司都冇蝕錢仲有錢賺。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!