掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

鄭嘉穎48歲生日 陳凱琳煮愛心晚餐冧仔 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

好Sweet!型男鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)自從喺2015年認戀後,感情一直好穩定。雖然兩人年齡相差逾21年,不過仍然冇影響大家之間嘅溝通,佢哋仲由 ...


好Sweet!

型男鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)自從喺2015年認戀後,感情一直好穩定。雖然兩人年齡相差逾21年,不過仍然冇影響大家之間嘅溝通,佢哋仲由拍拖初時嘅偷偷摸摸地約會,以至近年愈愛愈高調。話說今日係鄭嘉穎48歲生日,身為女友嘅Grace當然有畀驚喜冧男友踏入凌晨,Grace就喺Instagram晒出一張晚餐相,並留言:「最簡單亦是最浪漫的 ❤️Happy Birthday❤️」唔使估都知佢係同嘉穎講相中有兩碟帶子三文魚意粉,意粉隔籬仲擺咗兩隻酒杯,睇個布局就似係自家製晚飯嚟嘅。嘩!真係隔住Mon都覺得Sweet!網友見到後都紛紛向嘉穎送上生日祝福,仲有人留言讚Grace叻女添!

其實睇番Grace個Instagram,佢早前仲Post咗一段上烹飪堂嘅片,片中見佢仲煮咗薑蔥雞、大理石蛋糕、朱古力Mousse等甜品,款款都好似好正啵!唔知呢啲係咪全部都係嘉穎獨享㗎呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!