網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

【紅咗即飛】為事業棄5年情 何廣沛狠撇前Donut嫩模女友 __,何廣沛,

無線穿越劇《超時空男臣》正在熱播,連帶飾演太監的何廣沛(Matthew)火速彈起,外表乖仔的Matthew一直自稱單身,但實情12年加入大台藝訓班時, ...


無線穿越劇《超時空男臣》正在熱播,連帶飾演太監的何廣沛(Matthew)火速彈起,外表乖仔的Matthew一直自稱單身,但實情12年加入大台藝訓班時,已經同做過靚模組合Donut成員的同學周梓盈撻着,甜蜜拍拖五年,可惜隨着男方工作增加令二人聚少離多,最近何廣沛正式狠飛女友!

每當被傳媒問到感情事,何廣沛都口口聲話自己單身,實情當年一入藝訓班,已經睇中同期做過靚模組合Donut成員的周梓盈並展開追求,難得女方都㗳糖,日對夜對當然一拍即合,同女友拍拖五年,雖然對外一直低調,但在圍內已經係公開嘅秘密。

相關連結:

拍完《天命》講分手 何廣沛拍拖鄭丹瑞都知

http://bit.ly/2fFk0tj

異口同聲唔認拍拖 何廣沛︰我依家專注工作

http://bit.ly/2wXA5xE

【大起底】何廣沛前女友做過靚模Donut成員

http://bit.ly/2w6tmEA

人紅自然忙,由去年開始,何廣沛幾乎每日都日以繼夜為劇集開工,根本無時間拍拖,今年三月,何廣沛更飛走去橫掂拍劇集《天命》,成個月都無得見面,加上每次拍劇都跟不同女藝人有親熱戲,作為女友的周梓盈自然有微言,不過以往將女友放第一的何廣沛,自從由橫掂返港後就對女友態度一百八十度轉變得冷淡,最後乘機撇低女友,為免感情會影響星途。

「其實Matthew上年開始已經忙到少咗好多時間陪梓盈,開頭梓盈都好體諒同支持佢,直到今年Matthew係橫掂返嚟之後,梓盈就feel到Matthew對佢嘅態度有啲唔妥,仲嘈過一次大交,最後Matthew竟然主動提出分手,話想大家冷靜下專注工作先再諗感情事,又講到唔想哂梓盈時間,梓盈hurt到爆,仲嬲到係IG取消關注對方!」知情者說。

相關連結:

重溫:

【女友嫌冇前途狠飛】《男臣》何廣沛失戀自強 金毛仔變小鮮肉

http://bit.ly/2uYIkfv

【欽點跑出】讚何廣沛有團火 伯樂鄭丹瑞:瞓身推薦

http://bit.ly/2uYGIlS

不忿背心印加腩肉搶Fo? 張彥博被何廣沛郭子豪掟落水

http://bit.ly/2tR6oN6

【唔使扮家丁】張彥博《男臣》做太子 《踩過界》扮弱智青年大獲好評

http://bit.ly/2trduse

大台打壓棄做天堂鳥成員 《男臣》何廣沛捱5年即升做主角

http://bit.ly/2tr6xqX

鍾意就快D Share啦!