網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

跳高難度鋼管舞 50歲鄧兆尊有心有力 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊挑戰多個鋼管舞高難度動作。藝人鄧兆尊與李尚正、周殷廷到尖沙咀為奇妙電視節目《Learning男》拍攝,三男即場挑戰多個鋼管舞高難度動作,想不到現 ...


鄧兆尊挑戰多個鋼管舞高難度動作。

藝人鄧兆尊與李尚正、周殷廷到尖沙咀為奇妙電視節目《Learning 男》拍攝,三男即場挑戰多個鋼管舞高難度動作,想不到現年50歲的兆尊有心有力,順利做出多個高難度動作,令現場嘩聲四起。

三子齊齊受訪,透露曾為節目學少林功夫、韓妝、四輪飄移以及泰拳等,不過到頭來最難的卻是滑板,周殷廷笑言多次示範「標準撻低動作」。兆尊透露將學滑翔,又笑言最有趣是學按摩,阿正聞言大講有味笑話:「中式全套嗰隻!」問兆尊會否為三位紅顏知己服務?他說:「我梗係被按嗰個如果我去按就死梗!(今次節目好高人工?)我收好平!係個意外,我助手用十年前個價傾番嚟!不過拍得好開心,有新同事,加上幕後都好有要求,大家好配合。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!