網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月28日 星期一

入行50年!汪明荃唔識攰:要堅持進步 __,汪明荃,

汪明荃勁呀!汪明荃(Liza)於紅館舉行《汪明荃50周年TheTimelessConcert2017》,以勁歌熱舞唱出《熱咖啡》等快歌Medley,更 ...


汪明荃勁呀!


汪明荃(Liza)於紅館舉行《汪明荃50周年The Timeless Concert 2017》,以勁歌熱舞唱出《熱咖啡》等快歌Medley,更表示:「唔攰!愈做愈精神!做50年真係好長時間,如果冇大家支持會好難行,因為一定有高低起跌同人事關係,好複雜,要堅持進步,先有今日嘅我。」

到Encore時段,身穿黑色露背紗裙的她唱出《華麗轉身》等歌曲,觀眾都不願離場。她落台後又再次上台說:「咁難得Book到紅館點捨得走?想藉呢個機會多謝以前嘅老師、依家嘅合作夥伴、新舊歌迷。我係個咁平凡嘅女子,由上海移民嚟香港開始我嘅演藝事業,呢個地方畀咗我好多機會、愛同包容,我知道我啲歌好多人都話汪明荃style,但我係一個好努力嘅人,每個人都有少少值得人欣賞嘅地方,我希望大家都係一樣,千祈唔好覺得自己太渺小,要盡晒全力去做,得到人哋嘅認同。」她再次多謝歌迷及香港,最後唱出《美麗娛樂世界》,演唱會圓滿結束。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!