掃呢頁CODE去手機

2017年8月7日 星期一

【林建岳60歲大壽】大劉健步到賀 唔搭Lift拖實甘比搭扶手電梯 __,林建岳,甘比,劉鑾雄,大劉,

林建岳今日60大壽,林家喺中環好酒好蔡設宴款待親戚朋友為林建岳慶祝,連前特首梁振英同太太梁唐青儀都有到賀,兩人只係逗留一陣就離開。大約在晚上7時許,林 ...


林建岳今日60大壽,林家喺中環好酒好蔡設宴款待親戚朋友為林建岳慶祝,連前特首梁振英同太太梁唐青儀都有到賀,兩人只係逗留一陣就離開。大約在晚上7時許,林建岳嘅型爆細女林利兒穿上黑色小背心、貼身褲現身。之後龍鳳胎林孝能、林心兒一齊到場。據知,林建岳會一連兩晚舉辦壽宴,今晚主要招待政商界朋友,包括唐英年、劉鑾雄同太太甘比、黃德如夫婦,而聽晚先會宴請演藝界朋友,不過任賢齊、蘇永康同黎明今日已先後到場。大劉一手撐拐仗,一手拖住甘比,於7時40分左右到達,精神同行動都明顯較之前穩步。晚宴設於大廈五樓,甘比原先示意可以乘座升降機,不過大劉似乎想用扶手電梯多啲,之後拖住甘比,連同身後四位保鑣,由扶手電梯登上五樓酒家。小齊被問到送咩禮物時,佢話聽日會再講。至於蘇永康就穿上黑色登台西裝現身,被問到送咩賀禮?佢亦只係揮揮手,指指鏡頭。黎明乘坐七人車到場,他同樣冇答問題,微微笑走過。

林建岳60歲生日,分兩日擺大壽,今日就政商界嘅朋友先。(攝影:陳俊強) 大劉精神奕奕,拖住甘比到。 甘比示意有Lift,大劉就想搭扶手電梯。
前特首梁振英
梁唐青儀 唐英年 中聯辦主任張曉明
任賢齊兩手空空 黎明微笑走過 蘇永康笑笑揮咗揮手
林利兒 林孝能、林心兒索爆露長腿。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!