掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

【腦中風6年奇跡獻聲】小室哲哉讚老婆Keiko@Globe :而家唱得仲好! __,小室哲哉,小室,

【新增影片】小室哲哉、華原朋美、trf、Globe,90年代曾經出乜大賣乜嘅小室家族,依家得早早脫離家族的安室奈美惠仲活躍歌壇,昔日樂壇教父捧起的三人 ...


【新增影片】

小室哲哉、華原朋美、trf、Globe,90年代曾經出乜大賣乜嘅小室家族,依家得早早脫離家族的安室奈美惠仲活躍歌壇,昔日樂壇教父捧起的三人班霸Globe,自小室哲哉老婆Keiko喺11年10月「腦中風」(腦內蛛網膜下腔出血)入院後,三缺一活動過一排,Keiko就復出無望,被逼收山。事隔六年,44歲嘅Keiko終於出聲唱歌!

今日半夜,小室哲哉在個人instagram發放一段兩分鐘左右的短片,名為「病後試唱 Keiko之聲」,短片沒有Keiko本人畫面,久違了的Keiko響亮歌聲,雖仍然高亢,但和病前相比顯得雞仔聲,不過做老公的必然唱好:「而家一定唱得仲好過以前!」當然fans都一面倒留言讚好。

2002年下嫁亦師亦愛的小室,Keiko「腦中風」後記憶力大不如前,小室上訪談節目《徹子的部屋》講過,Keiko一小時前、十五分鐘甚至五分鐘前的事都經常記唔住,而她病後就算唱K都難以準確發音。事隔6年Keiko在45歲生日前夕(8月18日生日)終於公開獻聲。奇跡復出不是夢!

日本一樣興「流行經典50年」式節目,6月尾東京台就請三缺一的Globe,和SPEED前巨肺島袋寬子代Keiko,演繹Globe經典Medley。
小室哲哉2個月前上載最新夫婦合照,佢哋仲拖住個小妹妹,兩人未公佈過育有兒女,小室和前妻則育有一女。
小室哲哉早前發放的Keiko相片,她都戴上口罩。
Keiko獻聲半日即有6萬多人聽過
日本一樣興「流行經典50年」式節目,6月尾東京台就請三缺一的Globe,和SPEED前巨肺島袋寬子代Keiko,演繹Globe經典Medley。
96年Single《Departures》賣出228.8萬張,4星期公信榜冠軍,全年銷量僅敗於Mr.Children的《無名之詩》,相差21000張。

鍾意就快D Share啦!