掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

【獨家】7位數開髮型屋 瑪姬有仔埋身 __,瑪姬,

瑪姬原來係小富婆。東網早前拍得藝人黃建東跟前DJ瑪姬(Maggie)在街頭又攬又錫而傳出緋聞,但「黃瑪戀」僅三個月多疑玩完。事緣,日前身穿白色小背心的 ...


瑪姬原來係小富婆。

東網早前拍得藝人黃建東跟前DJ瑪姬(Maggie)在街頭又攬又錫而傳出緋聞,但「黃瑪戀」僅三個月多疑玩完。事緣,日前身穿白色小背心的Maggie出現大埔翠樂街,同行有位着白裇衫,貌似「韓仔」的高大男子,兩人全程表現糖黐豆,不時交頭接耳十足情侶,期間見兩人合力將一大盒紙箱搬入一正裝修的地舖內。

由於天時暑熱,加上地舖室內未有裝冷氣,身穿裙子的Maggie擒上木梯指手畫腳一輪後,縱使着了低胸背心讓「事業線」外露抖氣,仍熱到全身濕透要用手當扇撥涼,新歡見Maggie又熱又渴,就即時「做嘢」陪她買飲品消暑,更怕買一支水未夠喉,一次過買了一大袋飲品,Maggie有凍飲入口隨即爽晒,掏出手機自拍影靚相。Maggie疑似新歡曝光後,另有讀者提供數張Maggie驅車到鴨脷洲停車場的照片,相中見瑪姬有一男子同行,而該男士外貎跟大埔出現的「韓仔」貌似,爆料人稱兩人落車後用手推車搬貨上樓。

同黃建東只係朋友

Maggie看過讀者提供的照片後,接受東網訪問時表示:「係我一個好親密嘅男性朋友,(係男朋友?)因為佢係圈外人,所以唔方便講咁多喇。(咁黃建東呢?你哋係咪感情冷卻呀?)吓?我哋從來都冇撻着過,又點嚟冷卻呢?我同阿東不嬲都係好朋友嚟,唔信可以問我身邊啲朋友,好多人都習慣咗我哋孖公仔咁出現。」

據知Maggie一直主力司儀工作,因口才好兼精通多國言語,在司儀界密接job,曾創下一個月內接了22個event穩袋六位數字的佳績,雖近年event數量不如幾年前的好,但仍不愁「無job」做,加上她投資有道,三年前已買入千萬豪宅,加盟王祖藍經理人公司後,見事業發展穩步上揚,覺得可嘗試踏足商界,最近投資7位數字在大埔開髮型屋做老闆娘,是圈中的隱形小富婆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!