網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

【獨家】77歲陳方安生「闊太mode」爭住埋單 __,陳方安生,

正所謂無官一身輕,已經退下火線嘅77歲前政務司前司長兼前立法會議員陳方安生,大部份時間都係過住啲豪門阿太嘅生活,同妹妹或者其他阿太行街shopping ...


正所謂無官一身輕,已經退下火線嘅77歲前政務司前司長兼前立法會議員陳方安生,大部份時間都係過住啲豪門阿太嘅生活,同妹妹或者其他阿太行街shopping兼嘆吓tea,只係間中會為政改發表意見!

日前下晝5點左右,《蘋果》喺中環歷山大廈同兩個女人high-tea,其中一個仲有啲似佢嘅新抱李美恩,佢哋一行三人喺度密密食又密密傾,雖然佢哋坐喺角落位,不過對住一塊落地大玻璃,玻璃出面仲係lift口位,基本上人來人往,餐廳裡面嘅情況係一目了然!

之不過陳太係見慣大場面,又點會介意呢啲世俗嘅眼光,佢哋三個大約食咗35分鐘左右,就埋單走人,本來陳太爭住俾錢,不過最後俾疑似新抱爭贏咗,臨走嗰陣陳太非常之咁有儀態咁執番靚靚,搽埋唇膏、吸埋面油先走人!

採訪、攝影:朱志聰 陳太邊食邊傾,真係好寫意喎! 就算企滿人,陳太一於懶理。


食飽飽梗係要執番靚靚!

鍾意就快D Share啦!