掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

女神生咗喇!孫慧雪誕8磅10囝囝 __,女神,孫慧雪,

35歲孫慧雪(雪雪)今年二月宣布懷孕,時不時晒巨肚嘅佢預產期係八月中,雖然之前已經預告過B仔好可能係巨嬰,點知到咗今日,雪雪就喺Facebook報喜宣 ...


35歲孫慧雪(雪雪)今年二月宣布懷孕,時不時晒巨肚嘅佢預產期係八月中,雖然之前已經預告過B仔好可能係巨嬰,點知到咗今日,雪雪就喺Facebook報喜宣布誕B仔,真係可喜可賀!

雪雪喺Facebook上載同囝囝頭貼頭合照,仲身在產房嘅佢精神唔錯,雙手抱住仲係喊緊嘅囝囝,而雪雪仲大爆囝囝重8磅10真係夠晒重磅:「和大家報個平安,

親愛的小寶寶已經來到我們的生命裏了!

是一位小男孩~重8磅10

在此要感謝為我們迎接這位小寶寶的醫生們和在產前不斷為我打氣的護士們,還有一直關心我們的家人和朋友們,愛你們喔❤

P.S.原來逗留在肚子裏差不多有十個月的小人兒,是長這個模樣,既陌生又熟悉,爸爸媽媽會一直愛著你!

圓圓的臉像個小饅頭☺️

#mylittleriley」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!