掃呢頁CODE去手機

2017年8月5日 星期六

82歲羅蘭退而不休 拍劇凌晨2點先收工 __,羅蘭,

羅蘭熱愛拍劇,雖然記劇本有難度,但都會堅持繼續拍!資深藝人羅蘭到西環出席關注認知障礙症活動,問到護腦活動是否打麻雀?她笑言:「我唔識打㗎!閒時都係同老 ...


羅蘭熱愛拍劇,雖然記劇本有難度,但都會堅持繼續拍!

資深藝人羅蘭到西環出席關注認知障礙症活動,問到護腦活動是否打麻雀?她笑言:「我唔識打㗎!閒時都係同老友記飲茶、去教堂。」

講到她已82歲仍退而不休,羅蘭笑言:「醫生叫我唔好唔做呀!如果唔係兩年內會退化晒!」羅蘭坦言記劇本有難度,但仍熱愛拍劇,因此會繼續幕前工作:「啱啱拍完《誇世代》,跟住要拍《跳躍生命線》,淨係知陳瀅做我孫女、好似幾靚女㗎!(劇接劇咁辛苦?)監製都好錫老人家嘅、盡量安排我拍先、但都要(凌晨)1、2點先收工㗎。」

羅蘭又透露剛為萬聖節主題活動拍廣告:「今次係拎鋸嘅護士!(有冇機會再有恐佈演出?)都好少有機會啦,等我諗個新造型先」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!