掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

85歲李香琴終露面 貪靚搽指甲油精神唔錯 __,李香琴,

見李香琴精神唔錯,仲好貪靚咁搽埋指甲油添。85歲資深藝人李香琴近年健康狀況成疑,其好友譚炳文日前出席公開活動,問到有冇探望李香琴?譚炳文就透露已經11 ...


見李香琴精神唔錯,仲好貪靚咁搽埋指甲油添。

85歲資深藝人李香琴近年健康狀況成疑,其好友譚炳文日前出席公開活動,問到有冇探望李香琴?譚炳文就透露已經11個月冇見過對方,佢仲話:「佢唔行得又唔走得,搵佢做咩啫?佢可能捱緊苦,費事搵佢。」令大家更關心李香琴依家嘅情況!

今日藝人黃夏蕙就喺社交網上載去探香琴姐嘅相,令關心李香琴情況嘅朋友可以放下心頭大石,相中嘅香琴姐精神唔錯,仲搽埋粉紅色指甲油,真係勁貪靚呀!

而同行去探李香琴姐嘅仲有譚炳文女兒譚淑瑩同一名女友人,佢哋三個仲同李香琴合照,夏蕙姨同李香琴又一齊拎住個金雞擺設,夏蕙姨留言話:「我同瑩瑩一齊去探香琴姐,佢身體好番好多啦,仲認得我潻(添)!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!