掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

【嚇親寶寶】韓君婷溶妝驚變Annabelle 孖蔡國威企街扯煙 __,蔡國威,韓君婷,

蔡國威同韓君婷兩個亞洲之友,早前就相約一齊去午餐,中途更走到戶外地方食煙。當日氣溫十分高,二人依然在戶外食煙,更吹水廿分鐘,搞到韓君婷的妝也溶掉。當日 ...


蔡國威同韓君婷兩個亞洲之友,早前就相約一齊去午餐,中途更走到戶外地方食煙。當日氣溫十分高,二人依然在戶外食煙,更吹水廿分鐘,搞到韓君婷的妝也溶掉。

當日二人更傾到難捨難離,臨分開之前,二人更互捉實對方手臂,蔡國威還整了一個豬咀給韓君婷。

韓君婷之前仆崩鼻,整鼻手術又未完成,當她行到去陰暗處的時候,她的樣子更有點似近期最恐怖哪套電影《Annabelle》。2個月之後就是萬聖節,以《Annabelle》打扮現身應該沒得輸,韓君婷可以想一想呀!

相關連結︰

【個鼻仲係歪】曾啜陳欣健大女 韓君婷至今感情冇著落

http://bit.ly/2wgzOtL

【同人唔同名】加入大台專做串星 蔡國威搵韓君婷吐苦水?

http://bit.ly/2vPIcNq


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!