掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

【「同吳京唔係好熟」】甄子丹直認因吳京拍枱:叫Ba叔攞多500萬出嚟! __,吳京,甄子丹,子丹,

吳京自導自演的《戰狼2》喺大陸票房大收旺場之際,有消息指吳京與甄子丹合作拍《殺破狼》一片時遭甄子丹打壓,事後甄子丹在微博發文否認,指文章捏造,並揚言為 ...


吳京自導自演的《戰狼2》喺大陸票房大收旺場之際,有消息指吳京與甄子丹合作拍《殺破狼》一片時遭甄子丹打壓,事後甄子丹在微博發文否認,指文章捏造,並揚言為此報道感到憤怒。

今晚甄子丹、呂良偉與太太楊小娟、蘇永康等出席紅磡一慈善齋宴,甄子丹表示現拍新晉導演勵志片,講到與吳京的是非,他稱:「是非成日都有,幾年嚟凡親有動作電影都會拉我落水,事無大小都關我事,之前吳京都出嚟澄清咗,我都有add佢,其實冇咁嘅事,如果要講真係成匹布咁長。」

丹爺話:「《殺破狼》係Ba叔(陳達志)投資,當年吳京係冇嗰幾場戲嘅,係我拍枱要監製加番,叫Ba叔攞多500萬出嚟,先至有後巷嗰場戲,呢幾年有啲不良份子,將我哋友好嘅視頻同鏡頭剪成唔好嘅嘢,佢哋喺網絡用心不良,呢頭又話我同阿黎(黎明)唔好,嗰頭又話我同成龍、李連杰唔好。我日內都會見李連杰,同黎明都搭晒膊頭架,自己呢幾年專心拍戲,但啲人實在太離譜,濫用我嘅點讚同截圖,吳京都支持我用法律途徑搵公安,洪金寶都要嗰啲鍵盤戰士唔好搞咁多嘢。」

問丹爺同吳京熟唔熟,佢話:「我哋拍完已經少接觸,同吳京唔係好熟。」

係咪唔開心所以發聲明?丹爺就稱:「一直唔係好理,但網絡太大,控制唔到,但自己睇到真係好唔開心。其實一個人朋友多唔多就知道做人ok唔ok,今次實在太離譜,作得勁過啲電影編劇,啲人別有用心,傷害我同傷害其他人,我搵咗專業人士處理。」

丹爺又讚吳京帶動動作電影,佢話:「佢好有實力,好努力拍戲,我比十個like佢,用咗3年時間,好有意志,我未必做到,好值得大家欣賞。」佢話自己冇試過睇唔起吳京,問有冇諗過拍一部戲超越對方50億票房時,丹爺稱:「冇諗過,我只會超越自己嘅啫,同埋我唔會同人比囉。」

呂良偉被問到好友丹爺同吳京是非時就話:「我知私底下佢哋友情唔錯,啲人將吳京拉埋子丹嚟講,對子丹好唔公平。子丹有同我講唔開心,我同佢講樹大招風吖嘛,成功人仕會比人抵毀,我叫佢唔好咁介意。」



(攝影:陳俊強) 呂良偉話知私底下丹爺同吳京友情唔錯
丹爺又讚吳京帶動動作電影








鍾意就快D Share啦!