掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

素顏Baby玩凌亂美 自爆日日11點瞓 __,Baby,Angelababy,

呢個亂髮造型唔係個個都Carry到…女星Angelababy(楊穎)自從喺今年1月誕下囝囝「小海綿」後,就已經極速修身,並喺4月正式復出,可見佢嘅事業 ...


呢個亂髮造型唔係個個都Carry到…

女星Angelababy(楊穎)自從喺今年1月誕下囝囝「小海綿」後,就已經極速修身,並喺4月正式復出,可見佢嘅事業心有幾強!

呢日,Baby休息後就喺微博晒出一段吹頭髮嘅短片,片中佢雖然以素顏示人,不過皮膚依然白滑,加上一頭凌亂嘅秀髮,真係別有一番韻味。Baby仲表示:「好久不見了,頭髮吹乾了,晚安。最近每天11點就睡覺。」唔少網友見到後都紛紛畀Like,仲大讚Baby好靚女添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!