網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

千雪BB認同醫科型男「發展ing」 __,千雪,朱千雪,

千雪BB咪就快封盤?藝人朱千雪現身活動,提到早前有指她與讀醫的圈外人Justin蜜遊新加坡,問到是否拍拖?她反問:「邊個話我拍拖?相處緊,幾開心。只係 ...


千雪BB咪就快封盤?


藝人朱千雪現身活動,提到早前有指她與讀醫的圈外人Justin蜜遊新加坡,問到是否拍拖?她反問:「邊個話我拍拖?相處緊,幾開心。只係趁有假期去旅行,我哋識咗好耐。(兩個人去?)我媽咪同妹妹都一齊。(見家長?)大家嘅屋企人都好熟。(識咗幾耐?)細細個就識。(bb就識?)咁上下。(指腹為婚?)唔係,咩年代呀!(兩家人係世交?)我媽咪同佢媽咪仲friend過我同佢。(佢媽咪當你係新抱?)係世姪女。(你媽咪好鍾意佢?)我唔知,我冇問佢。(佢好細心?)佢都幾好,依家大家相處吓先,我唔急。大家都係近期先聯絡番,close咗啲,因為之前大家喺唔同地方。佢係香港人,但喺外地工作。」

朱千雪坦言不想講得太詳細,不是怕被公司鬧,而是因為對方是圈外人,有責任保護對方不被打擾,至於如何撻着?她說:「大家相處得舒服,發展得好自然。(咁仲要觀察幾耐?)觀察到夠為止,需要多啲時間,大家又唔喺同一個地方,唔想諗咁遠,只係要諗下次幾時見、去邊度食飯。(你係咪已經封盤?)唔識答,我知道係咩意思但唔識點答。(你要畀啲訊息其他追求者?)我冇其他追求者,所以唔使畀,總之結婚通知你。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!