掃呢頁CODE去手機

2017年8月29日 星期二

水戰三個回合!Bingo「床」上冇面畀 __,

今次水上大激戰,邊個會贏?《東網Baby索晒戲》今集有樂壇女子組合Bingo成員Carman(關嘉敏)、Odilia(陳康琪)、Christy(周彥) ...


今次水上大激戰,邊個會贏?


《東網Baby索晒戲》今集有樂壇女子組合Bingo 成員Carman(關嘉敏)、Odilia(陳康琪)、Christy(周彥)、Katie(陳韻瑧)以白滑長腿及弗爆身形,火併擁34B上圍的Gia(陳可)及嬌俏可人的Loretta(潘欣妮),她們還齊齊殺入大埔的水上樂園鬥餐飽。她們在湖上的巨型吹氣浮床進行三場激烈水戰!第1回合「瀡滑梯鬥擺靚甫士」中,Odilia率先打頭陣,以蹺腳「4字甫士」插水;Loretta不擅水性,瀡滑睇時五官扭曲;而Carman雙手掩耳,莫非怕耳窿灌水?至於Katie和Christy只張開雙手新意欠奉,故第一戰Odilia瀟灑領先。

先排除異己

第2回合「巨型跳彈床」,大考戰鬥力及合作戰術,Katie和Carman姊妹情深,夾手夾腳聯手對付「異己」Gia !慘遭夾攻的Gia毫無還擊之力,被Katie和Carman狠狠推離彈床跌落水。之後Katie和Carman「反目」開片,Carman一個轉身就將Katie撻落彈床,兩人又拉又扯攬埋一舊,但苦戰下未能將對方踢落水,最後宣布打和。

第3回合「混戰障礙賽」,Christy如「電兔」上身,一開波已經拋離Odilia和Loretta幾個身位,之後Odilia步步進逼,更趁機一手拉實Christy,但被甩開,最後Christy第一個仆住過終點。

Loretta勇氣可嘉

環顧六女成績,Bingo四女可謂各有千秋,至於Gia和Loretta 雖然表現一般,但體育精神值得一讚,尤其不會游水的Loretta全力應戰,勇氣可嘉。想清楚欣賞6女的激烈戰況?記得Mon實東網巨星!

Profile

Loretta:

年齡:22歲

三圍:32B、23、34

身高:1米64

Christy:

年齡:24歲

三圍:34、26、35

身高:1米65

Odilia:

年齡:26歲

三圍:32、25、34

身高:1米72

Katie:

年齡:25歲

三圍:32、24、34.5

身高:1米68

Gia:

年齡:23歲

三圍:34B、25、36

身高:1米71

Carman:

年齡:23歲

三圍:36、26、36

身高:1米74

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/ARZHWP


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!