掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

【女友迫硬食「方包胸」】老馬鄧兆尊淨係睇背脊都變鬥雞 __,鄧兆尊,兆尊,

35D「性感女」陳嘉儀(Tracy)今日推出寫真《戀上》,在荔枝角D2Place宣傳,Tracy力谷巨胸和鄧兆尊跳辣身舞,其中一套衣服「不慎」露出胸墊 ...


35D「性感女」陳嘉儀(Tracy)今日推出寫真《戀上》,在荔枝角D2 Place宣傳,Tracy力谷巨胸和鄧兆尊跳辣身舞,其中一套衣服「不慎」露出胸墊。

Tracy本寫真包括真空、全裸、激凸、露股等畫面,佢話自己都係今日先睇到本寫真,印咗一千本已經認購晒。

鄧兆尊今次透過女友助手接呢個工作,Tracy今日勁性感,有冇分心被吸引,兆尊笑指:「我平時接觸都咁上下,冇特別,早十年就好難講。」依家係咪定力夠?兆尊直認唔係:「不嬲都冇。」

講到今次酬勞,兆尊話:「唔係我袋,經理人袋,佢肯做咪畀佢囉,我又唔識收咩價錢。」三位女朋友會唔會呷醋?兆尊話:「所以佢哋唔嚟,佢哋唔得閒理我,呢輪我好忙,又整親個嘴。」被笑冇愛情滋潤錫錫,兆尊話:「最好啦,唔好搞我啲傷殘人士,不過佢哋係咁逼我搽嘢,我好怕黐立立。」

兆尊早前拍攝奇妙電視節目撞傷嘴,聽日就要去玩跳傘,佢話:「覺得奇妙電視考驗緊我有咩唔得囉,屋企人就唔贊成我玩跳傘,但係如果真係跳都冇所謂。」

問到兆尊近日家族有冇咩買賣成交?兆尊話:「我銀行戶口都冇通脹,冇喎,呢啲嘢屋企人搞,我唔理,錢又帶不走,冇所謂啦。」

(攝影:陳順禎) 鄧兆尊同35D陳嘉儀跳辣身舞,話自己冇分心,唔知係咪掛住屋企3位知己呢! 你睇下兆尊對眼…
求內心讀白… 呢個眼神明顯唔係欣賞嘅。

當你知道呢個job係兆尊女友經理人幫佢接嘅,你就明點解佢有咁嘅表情。









冇乜反應。 保持距離。 兆尊:做咩啫你?(設計對白)


陳嘉儀今日着住低胸短裙宣傳自己本全裸寫真。


鍾意就快D Share啦!