掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

謝安琪湊女退出樂壇?咁肥仲唱咩歌呀! __,謝安琪,

圓潤幸福肥<br>面圓圓的Kay坦言心態有變,現時非常享受家庭生活。
謝安琪湊女退出樂壇?咁肥仲唱咩歌呀!天后謝安琪(Kay)自三月誕下細女後一直深居簡出,昨日她罕有現身公開活動撐好友蕭潤邦的生煎包店開張,並透露入股進軍 ...


謝安琪湊女退出樂壇?咁肥仲唱咩歌呀!

天后謝安琪(Kay)自三月誕下細女後一直深居簡出,昨日她罕有現身公開活動撐好友蕭潤邦的生煎包店開張,並透露入股進軍飲食界,更似暗示復出無期,現階段她坦言很享受家庭生活,實行全職湊女!

已有一子的女神謝安琪誕下囡囡張靖(Karina)後一直專心湊B,並不時在社交平台分享相夫教子的少奶奶生活。繼七月初在囡囡百日宴時公開露面後,昨日Kay與江若琳、陳柏宇、JW、莊端兒、迪子、DJ當奴兩公婆、少爺占、王宗堯及小肥等,現身支持好友蕭潤邦(Oscar)的銅鑼灣生煎包店開幕。眾人一起剪綵及切燒豬,吸引不少途人冒雨圍觀。仍有點面圓圓的Kay,受訪時透露已入股Oscar的大埔店及銅鑼灣店,直言兩人相識很久,今次趁機偷師,將來創業搞生意:「想做生活嘅嘢,做啲有機清潔劑、環保布袋等,但呢啲好難營運,加埋飲食就方便啲,所以依家學師先。(想幾時做生意?)十年內。(咁耐?)要搜集資料嘛。」

問到現時忙湊仔女,又要學做生意,何時才會重返樂壇唱歌?她即笑言:「我依家仲好肥,唱咩歌呀!同埋依家心態同以前好唔同,依家生活他條啲,以前日日Keep住工作狀態,好享受依家生活。」言談間似乎暗示復出樂壇無期!她又開心分享目前湊女生活,笑言囡囡會玩行為藝術,把口水流到床單上造出不同「圖案」,而大仔張瞻就忙踢波,發展自己「事業」。

Fit爆索天后<br>Kay暗示復出樂壇無期,必定令大批樂迷心碎。
  • Fit爆索天后

    Kay暗示復出樂壇無期,必定令大批樂迷心碎。
Kay昨晚上載仔女合照,指陪伴仔女成長是最美好的時光!
  • Kay昨晚上載仔女合照,指陪伴仔女成長是最美好的時光!
張繼聰力撐老婆決定,揚言膊頭愈來愈健碩,多多負擔都頂得順。
  • 張繼聰力撐老婆決定,揚言膊頭愈來愈健碩,多多負擔都頂得順。
張繼聰感激太太打理屋企,令他可全情投入拍新劇《誇世代》。
  • 張繼聰感激太太打理屋企,令他可全情投入拍新劇《誇世代》。

天后辛酸 張繼聰心痛

對於Kay似乎有意退出樂壇,老公張繼聰昨日透過電話表示:「佢係講緊心態同狀態,太太依家好明顯唔係表演者嘅狀態,佢依家係BB行先,佢好偉大,感激佢打理好屋企,等我畀心機做嘢。」他亦坦言Kay會否再唱歌視乎其個人決定:「佢呢刻狀態上當然完全唔ready,長遠嘅嘢冇人知,但作為老公梗係支持佢。(唔唱都支持佢?)其實我好矛盾,佢一來係唱得好好嘅歌手,但另一方面呢行有好多辛酸,作為老公梗係唔想佢承受壓力。」

獨孭重擔 暫無意追B

問到如果Kay不再唱歌,只靠他工作,其負擔可會更重?阿聰笑言:「你睇吓我膊頭愈來愈大隻就知頂得順,不過一家人唔係建基於搵幾多錢,我哋算係容易滿足。」提到若Kay不復出,兩人可以再生B,阿聰就表示未有此打算:「兩個都夠晒數,唔想老婆再咁辛苦。(同林盛斌一齊結紮?)佢直情係生育協會會長,會長級先要結紮,佢呢啲異於常人。」

此外,Kay昨晚在社交平台上載與仔女合照,留言致歉並澄清:「需要同大家解釋一下,我唔係覺得肥就唔可以唱歌,我表達得唔好,希望大家唔好介意。」又指現階段很享受家庭生活:「呢啲美好嘅時光對我來講非常寶貴,所以唔會為咗工作對此設下一個期限。」

文:音樂組

攝:司徒國榮


鍾意就快D Share啦!