掃呢頁CODE去手機

2017年8月7日 星期一

彭于晏捉女粉絲手 樂仔:平時佢係咁溝女 __,樂仔,彭于晏,余文樂,

嗚…小編又要玩!!!影星余文樂與彭于晏(Eddie)與導演郭子健在旺角宣傳英皇電影《悟空傳》,兩位型男狂放笑彈,Eddie先以半鹹淡廣東話說:「我係奇 ...


嗚…小編又要玩!!!

影星余文樂與彭于晏(Eddie)與導演郭子健在旺角宣傳英皇電影《悟空傳》,兩位型男狂放笑彈,Eddie先以半鹹淡廣東話說:「我係奇天大聖(齊天大聖)孫悟空,有我同『好基友』一齊拍!」講到樂仔以11個月苦練爆肌拍攝,Eddie自稱是業餘教練,現場有幫樂仔熱身:「我有幫他肌肉充血,全身充血,等他有好狀態!」樂仔即O晒嘴說:「你講咩充血呀?你返入去」兩男與Fans近距離玩遊戲,樂仔搞笑指勝出者可與Eddie過夜,嚇得Eddie作狀飲「墨水」,其後Eddie捉住Fans手仔教擺甫士又幫對方撥頭髮,樂仔即笑他:「平時佢都係咁溝女㗎!」

寸彭于晏係可鄰蟲冇女溝

其後兩位主角及導演齊齊受訪,問樂仔是否爆Eddie很叻溝女?樂仔澄清說:「講笑咋!佢都冇女溝,係可鄰蟲!我有嘅話都會介紹畀佢,但自己都係僅僅夠使咋!」之後他補鑊讚Eddie是超級筍盤,Eddie亦自認現時單身,問有何擇偶要求?他說:「沒有,談得來就可以。(揀香港女仔?)一直都沒有地域要求,但不是說交就交。」問樂仔一身肌肉,台灣女友王棠云是否嗒晒糖?他說:「佢識我嗰時已經冇之前咁顛峰。(畀佢吸乾晒?)下吓?玩呢啲?」

開續集?

電影內地票房已破七億元人民幣,樂仔笑言已過目標,郭子健亦感開心:「老闆有錢賺,我又有得玩。(開續集?)睇兩位大哥畀唔畀到期。」對於有觀眾指戲中花果山消失是隱喻香港,樂仔說:「各有自己想法,每個人接收唔到,大家睇到乜就乜。」郭子健亦指觀眾的解讀相當有趣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!