掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

仆街怪獸家長唔俾外傭開冷氣訓覺,超刻薄,而家俾人起埋底 政治時事,

仆街怪獸家長唔俾外傭開冷氣訓覺,超刻薄,而家俾人起埋底
外傭未經批准開冷氣瞓覺,僱主斥「膽大包天」拆電掣。更多近日天氣酷熱難耐,不少人都按捺不住要開冷氣涼快一番,但近日網上竟熱傳一則帖文,疑有僱主禁止外傭開 ...


外傭未經批准開冷氣瞓覺,僱主斥「膽大包天」拆電掣。

更多

近日天氣酷熱難耐,不少人都按捺不住要開冷氣涼快一番,但近日網上竟熱傳一則帖文,疑有僱主禁止外傭開冷氣,甚至以「拆電掣加鎖」來阻止,遭網民狠批虐傭。

 

該則帖文由「香港外傭僱主互助會」facebook專頁流出,相信是由一名外傭僱主發帖,帖文稱凌晨1時發現外傭未經他同意下開冷氣,於是立刻關掉冷氣,至凌晨4時他再醒來,發現外傭再次開了冷氣,深感憤怒,甚至揚言「之前打風甘焗(咁侷)佢都頂得順,及開前都會經我批准」。他又透露之前拔掉冷氣電掣,至早前打風才插回,將外傭開冷氣的行為形容為「膽大包天」,並指原想外傭任職滿3個月才讓其在晚上使用,「以加(依家)忍埋今晚,聽朝拆電掣及加鎖」。

其帖文一出即惹來網民炮轟,指僱主刻薄工人,僱主對待外傭如奴隸,有人亦嘲諷他「有錢請工人,無錢開冷氣」。

僱主其後反駁外傭有獨立房居住,雙人床加上一台直立風扇,房的其中一邊為窗門,認為自己安排合理,再被網民批評,亦有人揶揄他「間房咁正,應該自己搬入去瞓,做咩益工人?」

 

【網民點睇】

ChauChau Wong:工人唔係人咩,你熱都會開冷氣喇!點解佢開冷氣就有問題?

Lai Man Leung:工人都係人,唔係奴隸,有錢請工人,無錢開冷氣

Winnie Ma:連冷氣錢都唔想畀。學咩人請工人呀?自己做

Cyane Nam:我晚晚都開比姐姐⋯⋯佢都係人哋個女嚟㗎。

Joe Hong:咁計較,就唔好請工人啦。

香港近月酷熱天氣持續,晚間溫度亦常見28℃甚或30℃以上,若不開冷氣只靠風扇,不少人都難以入睡。有僱主在Facebook上載文章,指其工作未滿三個月的外傭,未經其批准就開冷氣睡覺,發現後隨即關掉,但轉眼外傭再次開冷氣睡覺,不滿「之前打風咁焗都頂得順」,明言會拆除外傭房間的電掣及加鎖,引起網民熱議。

 

有網民發現一名僱主在Facebook群組「香港外傭僱主互助會」上載文章,指發現工人未經僱主同意開冷氣,對未能禁止外傭開冷氣感到「好嬲」,指「之前打風咁焗都頂得順」,形容外傭「膽大包天」,稱原本讓外傭做滿三個月後批准她開冷氣,但因事件決定拆除房間的電掣及加鎖。

網民群起聲討,「你交唔起電費,就唔好請工人」又指「香港人有錢就大X曬,俾d(啲)良心出梨(嚟)啦,你請嘅係工人,唔係奴隸丫(呀)」。


鍾意就快D Share啦!