掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

馬海倫曾公開尋人 消瘦岳華現身加國 __,馬海倫,岳華,

希望岳華身體冇咩事喇。資深藝人岳華好耐無喺螢光幕同大家見面,大家仲好掛住佢喺2015年無綫劇《張保仔》入面「禮公公」一角。原來佢現時身在加拿大,仲以演 ...


希望岳華身體冇咩事喇。


資深藝人岳華好耐無喺螢光幕同大家見面,大家仲好掛住佢喺2015年無綫劇《張保仔》入面「禮公公」一角。原來佢現時身在加拿大,仲以演出顧問同影視人協會創會會長身份,出席咗舞台劇《一麵情緣》嘅記者會,而喺「一劇場」社交網仲上載咗岳華同資深藝人、温哥華影視人協會現任會長周秀蘭嘅相片,連歌手雷安娜亦到場支持。

岳華當日着咗件風褸同牛仔褲襯對黑皮鞋,戴住米白色cap帽同眼鏡,但佢身形就明顯比過往瘦咗好多,皮膚膚色都比以前黑咗好多。雖然佢出入都手持枴杖輔助,但見佢影相時都幾精神。

馬海倫曾公開尋岳華

其實好多人都好掛住岳華,早前藝人馬海倫都喺網上公開「尋岳華」,佢喺微博發文表示「冇見各位華哥粉絲(岳華),最近我都冇華哥消息,只是聽到朋友說,但我又不放便講,希望他早啲同我聯絡,祝他身體健康。」當時都好令人擔心發生咩事。

上海出身演出近50年

岳華出身於上海,1962年到香港投考邵氏旗下的南國訓練班。1965年開始從演藝生涯,多數演出武俠和古裝電影,代表作有1966年部《大醉俠》。到咗1980年,岳華首次參演出劇集《浮生六劫》,其後拍過唔少作品如《大地恩情》等。直到1987年他轉投無綫電視,拍過不少膾炙人口的作品,如《義不容情》等。近年亦有《巾幗梟雄》、《名門暗戰》、《守業者》等。岳華有一段婚姻,1975年與演員恬妮結婚,生活美滿。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!