掃呢頁CODE去手機

2017年8月13日 星期日

孖陳豪玩男上男下 森美變「肌」獲老婆錫 __,陳豪,森美,

森美(左)同陳豪忽然變「肌」玩HeHe,呢個大轉變搞到森美老婆終於肯錫吓佢喇!無綫重頭劇《誇世代》拍攝進入尾聲,男演員陸續除衫騷Quali,前日陳豪與 ...


森美(左)同陳豪忽然變「肌」玩HeHe,呢個大轉變搞到森美老婆終於肯錫吓佢喇!

無綫重頭劇《誇世代》拍攝進入尾聲,男演員陸續除衫騷Quali,前日陳豪與森美更「正面交鋒」,齊齊赤裸上身打擂台。導演一聲令下,陳豪與森美即時「開戰」,二人愈行愈近「相擁」倒地,陳豪更身壓森美「講數」,兩個40幾歲有家室的人忽然有「肌膚之親」,認真激情!

老婆「賜」吻 阿女最驚

比陳豪早一步抵達拍攝現場的森美,搽BB油又做掌上壓谷胸,目測胸肌達43吋,他自豪說:「Fit咗喺屋企好鍾意除衫,去買衫又會喺試身室自拍。(太太好開心?)結咗婚咁多年又生咗兩個,平日冇乜傾偈喇,依家佢會錫我囉,反應最大係囡囡,放暑假前家長日佢唔畀我出席,話驚我喺老師面前除衫!親子活動去遊船河又只要媽咪陪,驚死我畀人睇蝕咁。」事後他將「成果」上載到社交網公諸同好,又叫陳豪做「HeHe情人」,十分搞笑!

陳豪想飲水飽

談到森美「挑機」,陳豪笑說:「佢天生麗質,比較輕鬆就換到成果,我日日做Gym又狂戒飲食先得。(拍完呢場戲放自己一日假?)冇諗咁多,淨係想飲水飲餐飽,之前健身連水都唔可以亂飲,又真係唔知點解捱得過去!」

3個仔女變「好嗲」

對於有報道指他花500萬為大仔讀書鋪路,陳豪坦言:「做父母嘅梗係想畀仔女最好嘅嘢,盡量做啦,不過我唔覺得金錢同讀書係掛鈎嘅。」又表示3個仔女旅行返港後「好嗲」:「我一次最多只可抱兩個,惟有輪流。嚟緊拍完《誇》劇,我會多啲時間陪佢哋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!