掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

為買樓博到盡!高海寧性感晒線谷湯碗胸 __,高海寧,

高海寧(高Ling)行婚紗騷,為咗買樓繼續性感!無綫咪神高海寧(高Ling)為「第88屆香港結婚節暨秋日婚紗展」擔任模特兒,穿上一婚紗,三晚裝,明顯後 ...


高海寧(高Ling)行婚紗騷,為咗買樓繼續性感!

無綫咪神高海寧(高Ling)為「第88屆香港結婚節暨秋日婚紗展」擔任模特兒,穿上一婚紗,三晚裝,明顯後者更為性感!其中一件心口位置透視令她胸形若隱若現,另外高Ling又輕易谷出「湯碗胸」兼露出事業線,非常吸睛!問到酬勞是否很好?她表示不知:「我尋日試衫先知性感,但已經準備晒冇得揀,應該開心價,供到樓,月尾收樓。(每月供兩萬?)大家數口咁清楚,未計地租、管理費、差餉同家用,好多開支,要賺錢,再儲首期買多層。(咁唔可以收起性感?)都可以,間唔中露先矜貴,頭先出場大家都嘩!」她透露買多層樓作投資,自己不大使,可以儲到錢。

男方負責築愛巢

問到是否買來作為與緋聞男友鄧智偉的愛巢?她笑言:「幾驚你哋話係姑婆屋,唔需要我買,男方負責。(鄧智偉有未?)我同佢都冇(愛巢)。」提到是否兩年後結婚,她表示:「冇人講過,人生要有計劃,我鍾意BB,睇年紀生,我心入面係想呢幾年。」30歲的她坦言35歲前結婚,希望找到好歸宿,但以工作行先。問到鄧智偉不是結婚對象及男朋友?她表示:「冇認過,以朋友相稱。(單身?)工作重要,我未結婚,依家開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!