掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

【網民鬧爆】陳淑蘭擺隻貓喺車頭遊車河 __,陳淑蘭,

陳淑蘭聲稱要將貓咪「培訓成一隻好狗嘅貓」,趴喺車頭嘅貓咪耳仔都耷晒,一定好驚喇!網民群起炮轟。藝人陳淑蘭(蘭子)是公認的愛狗之人,呢排仲做埋「貓奴」, ...


陳淑蘭聲稱要將貓咪「培訓成一隻好狗嘅貓」,趴喺車頭嘅貓咪耳仔都耷晒,一定好驚喇!網民群起炮轟。


藝人陳淑蘭(蘭子)是公認的愛狗之人,呢排仲做埋「貓奴」,就算出街都帶埋貓咪喺身,果然愛心爆棚!蘭子今日喺社交網上載咗一段短片,見佢隻愛貓趴喺車頭,不斷探頭又四圍望,好奇自己身處嘅地方。蘭子仲話要培訓貓咪做「好狗」,佢寫道:「我要將你培訓成一隻好狗嘅貓,第一課:先帶著(着)你出街陪我揸車。」

片段一出,唔少網民擔心蘭子嘅安全,留言指貓咪擺喺車頭,可能會導致交通意外,駕駛時會阻擋視線,真係好危險㗎!叮囑蘭子要注意安全;亦有網民話貓咪天生膽小,帶貓咪出街可能會嚇親佢,甚至有不良反應出現。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!