掃呢頁CODE去手機

2017年8月7日 星期一

曹永廉拒「勾義嫂」:真係唔敢接 __,曹永廉,

曹永廉費事激嬲蕭正楠,唔想同翠如演情侶。
曹永廉拒「勾義嫂」:真係唔敢接與蕭正楠及黃翠如老友鬼鬼的曹永廉,對《超》劇開拍續集亦興奮不已。當得知新加入的黃翠如「反傳統」未有跟男友做一對,反而想與 ...


曹永廉拒「勾義嫂」:真係唔敢接

與蕭正楠及黃翠如老友鬼鬼的曹永廉,對《超》劇開拍續集亦興奮不已。當得知新加入的黃翠如「反傳統」未有跟男友做一對,反而想與他這位老友談情咀嘴而大嚇一跳!提到大有機會「勾義嫂」,阿廉昨日受訪坦言擔心好兄弟阿蕭嬲:「翠如加入係開心事,監製搵佢加入我就梗係放心,但佢點名要同我有感情線,我諗起都驚囉!我會好尷尬,唔太舒服,怕阿蕭小器費事佢嬲!同埋咁樣阿蕭都會好辛苦,我同翠如有親密場口嘅話,佢又要留低睇住我哋!如果真係咁樣安排,我真係唔敢接演!(監製其實都諗過你哋可能演父女?)咁好好多!除咗要我哋演情侶,我乜都肯做!」


鍾意就快D Share啦!