掃呢頁CODE去手機

2017年8月29日 星期二

沈卓盈玩透視誘惑 豪晒三吋事業線 __,沈卓盈,

沈卓盈以透視裙示人。藝人沈卓盈於尖沙咀出席名錶展,擁有CCup上圍的她以透視裙示人,透出纖腰和長腿,大晒三吋事業線,相當吸睛,果真大「C」級!她謂是為 ...


沈卓盈以透視裙示人。


藝人沈卓盈於尖沙咀出席名錶展,擁有C Cup上圍的她以透視裙示人,透出纖腰和長腿,大晒三吋事業線,相當吸睛,果真大「C」級!她謂是為了配合名錶造型而設,雖然性感但安全措施做到足,配戴16萬8千名錶示人的她,謂會積極儲錢買靚錶!

肥到有雙下巴

沈卓盈忙於拍攝無綫新劇《特技人》,她笑謂之前拍攝劇集《平安谷.逐個捉》時肥到有雙下巴:「嗰陣唔敢上磅呀,食多咗,因為其他演員會帶零食開工。」現拍時裝劇就要積極減肥,早前她曾透露拍拉扯戲而受傷,她說:「依家另一邊都傷埋,可能唔夠瞓所以拉親。(咁易整親點做打女?)如果監製睇得起我,我都OK。(男友肉赤?)為工作我不嬲都唔錫身嘅!」

螢幕初吻獻譚俊彥

沈卓盈在劇中與譚俊彥有感情線,她透露開工首日已奪其在無綫的螢幕初吻,被問有否覺得對不起譚俊彥的太太?她謂:「錫嗰陣佢太太未生嘅,不過佢仲緊張過我。」又謂會準備禮物給譚俊彥剛出世的仔仔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!