網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月31日 星期四

銅鑼灣手機殼任拎 途人蜂擁搶貨 __,手機,手機平板,

大量市民在銅鑼灣街頭執筍貨。(網民WalyLeefb)地上執到寶,問天問地攞唔到!有網民今早(31日)在銅鑼灣發現,大量全新手機殼被棄置街頭,一眾路經 ...


大量市民在銅鑼灣街頭執筍貨。(網民Waly Lee fb)


地上執到寶,問天問地攞唔到!有網民今早(31日)在銅鑼灣發現,大量全新手機殼被棄置街頭,一眾路經的途人即上前尋寶,人揀你又揀,個個執到四萬咁口,睇嚟真筍貨喎!

網民Waly Lee在Facebook「香港突發事故報料區」上載照片,指早上11時半,行經銅鑼灣利園山道及白沙道,發現街道上有數箱紙皮箱,上前打開一看,發現紙箱內都是全新手機殼,亦有不同型號,有市民看見後便蜂擁而至,不少市民收穫豐富。

圖片上載後,有網民欣喜若狂,留言「飛緊的黎(嚟)攞,知唔知仲有無?」,「咁筍執到個ip(iPhone)殼,那那(嗱嗱)林去買部ip(iPhone)先」。不過,亦有網民認為,若不適合,即使免費亦無用。

東網記者下午1時許到達現場,發現只剩下少量手機殼及零件,而手機殼大部分都是較舊的型號,如iPhone 5、Sony等,現場留下大量包裝,尤如垃圾堆。記者在現場觀察,發現已沒有瘋狂搶殼的情況,只是偶然有一至兩位途人撿起手機殼。記者問及途人為何取走非自己手機型號的手機殼,途人表示「是但攞」;記者又問是否因為看見Facebook貼文才過來,他表示「唔知你講咩」。

有附近店舖不願透姓名的女職員表示,今早10時許已發現該處有10多箱包裝好的紙箱,當時未有為意,其後愈來愈多途人圍着紙箱,她始知有手機殼執。她指高峰期有10多人一起執筍貨。另外一位不願上鏡的手機店職員表示,該是樓上舖的手機店結業,將貨尾放在該址。

網民有話說

Carol Ca:可能係d(啲)好舊款,以前都有人掉出街,送俾(畀)你都冇(無)用

Harold Poon:放箱野(嘢),set個cam,可能係社會實驗

Nick Leung:會唔會有人唔見左(咗)一箱貨

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!