掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

祖兒爆陳奕迅好大鑊:我哋睇同一個醫生 __,祖兒,陳奕迅,容祖兒,

天王天后齊齊病,慘慘豬。歌手容祖兒在十號風球當天上載了患病照,她出席活動時透露日前患咽喉炎,她說:「我嗰日瞓覺突然鼻水倒流,咳到嘔,我攞咗啲感冒藥食, ...


天王天后齊齊病,慘慘豬。


歌手容祖兒在十號風球當天上載了患病照,她出席活動時透露日前患咽喉炎,她說:「我嗰日瞓覺突然鼻水倒流,咳到嘔,我攞咗啲感冒藥食,但瞓咗一日依然全身好軟,第二日去睇醫生,原來係咽喉炎,我冇對症下藥,覺得自己好蠢。(陳奕迅都病咗?)可能呢種感冒好流行,佢都好大鑊,要由台灣返港睇醫生,我哋係睇埋同一個醫生,我睇完到佢睇。」

同劉浩龍冇乜見

而問到祖兒咽喉炎有否影響唱歌,她表示:「最近唔使錄音,我嘅演唱會DVD出咗會有簽名會,但只係用手。(唔可以同男友劉浩龍太親密?)我哋冇乜機會見,我聽日去北京。(之前男友生日點慶祝?)普通食飯。(你下廚?)我係地獄廚神。(煮個即食麵畀佢?)喂呀,生日都係即食麵,想點?(你煮乜佢都開心。)唔使咁開心。」

同阿Sa飛杜拜

祖兒又指稍後跟蔡卓妍(阿Sa)到杜拜拍攝旅遊節目:「會去五、六日,之前冇去過,所以好期待。(使唔使着泳衣?)你就想,當地好保守,要着長袖衫,而且唔可以露膝頭,唔可以露肉,對我呢啲暴露狂嚟講係個大挑戰,泳衣都係潛水衣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!