掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

包到冚!高海寧扮女飛虎唔怕焗親咪咪 __,高海寧,

有氣勢!女星高海寧(高Ling)以一身飛虎造型,於西貢拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》。她表示用了半小時穿上整套裝備,笑言整個氣勢即時變得不同:「之前見佢哋有 ...


有氣勢!

女星高海寧(高Ling)以一身飛虎造型,於西貢拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》。她表示用了半小時穿上整套裝備,笑言整個氣勢即時變得不同:「之前見佢哋有爆破場口都好羨慕,今日好開心可以着到(制服)。原來做飛虎好辛苦,孭住咁多嘢,揸槍擺甫士都有得學。我都係跟苗僑偉同吳卓羲學,佢哋拍到慣晒。」

問到在烈日當空下拍攝會否擔心中暑?高Ling說:「都OK,我哋拍完一場都有工作人員畀水我哋飲,又有冷氣房休息,照顧周到。(怕焗親『咪咪』?)唔會但今次係我咁耐以嚟包得最密實嘅一次。」她又謂劇中角色不需要穿性感造型。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!