掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

黃浩然踢拖當街慶生 挨實香香談情勁冧 __,香香,黃浩然,浩然,慶生,黃浩,岑麗香,

呢個生日,過得好特別呀!藝人黃浩然及岑麗香(香香)前晚拍攝無綫監製梁材遠新劇《果欄中的江湖大嫂》,適逢浩然昨日(25日)42歲生日,劇組預備兩個蛋糕, ...


呢個生日,過得好特別呀!


藝人黃浩然及岑麗香(香香)前晚拍攝無綫監製梁材遠新劇《果欄中的江湖大嫂》,適逢浩然昨日(25日)42歲生日,劇組預備兩個蛋糕,並唱生日歌替他慶生。到正式拍攝時,浩然挨在香香肩上談情,畫面甜蜜,踢拖的浩然之後更除拖鞋追香香,既搞笑又溫馨!

黃光亮送「肉嘴」

此外,浩然在社交網貼出與妻兒及劇組慶生照,黃太低胸上衣上陣,不經意流露性感。而黃光亮及林子善則向浩然送上「肉嘴」賀壽。壽星仔浩然說:「入咗TVB咁耐,都係第一次咁樣過生日,尋晚(25日凌晨)劇組推咗個生日蛋糕幫我慶祝,頭先有幾個鐘畀我同屋企人食飯,太太預備咗韓式燒烤,兩個仔畫畫送畀我,今年食咗4個蛋榚!生日願望係屋企人身體健康,大仔嚟緊升小一,希望佢適應冇問題,之前同佢哋去咗次旅行,之後我要開工,太太又帶啲仔去咗一次,希望聖誕再去。」

香香獲老公等收工

而香香被問到對壽星仔有何表示時,她說:「尋晚唱咗生日歌!今次拍攝好開心,好多笑料,雖然頭先開完廠景再接外景,但唔算好辛苦。(開夜班,老公強強接你放工?)佢有送我返工,有時我收工夜咗,佢都會等埋我返屋企先休息,佢會做住自己嘢等我囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!