掃呢頁CODE去手機

2017年8月28日 星期一

【再做人妻嫁商人】低胸婚紗曝光 樂基兒今加州低調出嫁 __,樂基兒,基兒,

啱啱過咗37歲生日嘅前黎明嫂樂基兒(Gaile),今日喺美國加州,同從事有機食物網生意嘅圈外男友IanChu結婚,再度成為人妻!在婚禮前夕、美國時間2 ...


啱啱過咗37歲生日嘅前黎明嫂樂基兒(Gaile),今日喺美國加州,同從事有機食物網生意嘅圈外男友Ian Chu結婚,再度成為人妻!

在婚禮前夕、美國時間26日,Gaile先邀請一眾抵美嘅親友參加Welcome Dinner。而今日,新娘Gaile嘅結婚相終於曝光,身穿低胸款式婚紗嘅Gaile,同老公Ian十指緊扣,現身婚禮現場草地招呼來賓。今次婚禮貫徹Gaile低調性格,所以只邀請雙方家長同Gaile兒時同學,朋友約50人參加婚禮party。

蘋果致電Gaile經理人Kim,佢話有工作係身,所以飛唔到去觀禮,當然送上祝福:「Galie 是一位善良和努力的人,這樣的人值得擁有幸福快樂,祝福他倆!」Kim提到Gaile婚後不久就會返港,因為下月已有工作。



着住婚紗嘅樂基兒,今日喺加州同圈外男友Ian結婚。新娘婚紗款式簡約典雅。(網上圖片) 樂基兒另一件禮服就以低胸貼身為主,盡顯新娘身裁。(網上圖片)
一對新人同一班可愛花女合照。(網上圖片) 新郎Ian同一眾參加婚禮嘅兄弟朋友。(網上圖片) 婚禮會場架起大型米色帳篷。(網上圖片)
(網上圖片) 樂基兒不時喺網上貼相同Ian晒恩愛。(網上圖片) (網上圖片)
(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!