網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月21日 星期一

反口唔認拍拖? 陳展鵬:或者分開呢! __,陳展鵬,展鵬,陳展,

陳展鵬與前緋聞女友胡定欣齊齊宣傳,十分落力。
反口唔認拍拖?陳展鵬:或者分開呢!藝人陳展鵬對《同盟》收視滿意,預告劇中將有他與胡定欣打到上床及車籠打鬥戲。正當全城以為他與單文柔正拍拖時,他受訪時卻 ...


反口唔認拍拖? 陳展鵬:或者分開呢!

藝人陳展鵬對《同盟》收視滿意,預告劇中將有他與胡定欣打到上床及車籠打鬥戲。正當全城以為他與單文柔正拍拖時,他受訪時卻否認,並強調現在只是相處和了解中,還說可能會分開:「我都唔知點解話我認咗,係了解同相處緊。呢段時間係相處得最多,有好消息會同大家講!(結婚先通知大家?)唔係到結婚嘅,正式拍拖會講,或者分開呢!」

問到單文柔可有收看《同盟》?他說:「佢投入睇劇,《城寨英雄》都未睇完,《同盟》都鍾意嘅,不過就鍾意睇山聰同子羚多啲。(想睇你同定欣?)佢係新人,要學習吓。」


鍾意就快D Share啦!