網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月9日 星期三

田蕊妮設局 王君馨終於認係明朝太子妃 __,君馨,田蕊妮,王君馨,

田蕊妮設局套出王君馨就係明朝太子妃。熱播劇集《超時空男臣》講到田蕊妮飾演的「大小姐」方惠芝上咗汪以珊(王君馨飾)屋企,佢哋把酒言歡,但一直唔認自己係明 ...


田蕊妮設局套出王君馨就係明朝太子妃。

熱播劇集《超時空男臣》講到田蕊妮飾演的「大小姐」方惠芝上咗汪以珊(王君馨飾)屋企,佢哋把酒言歡,但一直唔認自己係明朝太子妃嘅王君馨,最終畀田蕊妮設局,套出佢就係真正嘅太子妃。王君馨要求田蕊妮唔好將真相話畀「三傻」知,田蕊妮亦都答應,佢仲同「三傻」講,汪以珊並唔係太子妃。

而有望返回明朝嘅蕭正楠同何廣沛,分別同田蕊妮以及朱晨麗講將要離開,蕭正楠向田蕊妮「壁咚」,樹上的花隨即飄落,田蕊妮冧到爆!而何廣沛就搞到朱晨麗喊晒口。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!