掃呢頁CODE去手機

2017年8月8日 星期二

李克勤自爆冇跳舞天分:一出場就開始跳 __,克勤,李克勤,

克勤跳舞唔知會係點呢?歌手李克勤出席傢俬店開幕,身為傢俬店老闆之一的楊受成與愛女楊諾思在場招呼賓客,大會邀得藝人張曦雯任司儀,穿上吊帶短裙的張曦雯與克 ...


克勤跳舞唔知會係點呢?

歌手李克勤出席傢俬店開幕,身為傢俬店老闆之一的楊受成與愛女楊諾思在場招呼賓客,大會邀得藝人張曦雯任司儀,穿上吊帶短裙的張曦雯與克勤打足球遊戲,她更搞笑地交波給敵隊的克勤,還為對方打氣說:「快啲入我波。」克勤即笑說:「唔怪得有咁多男朋友。」

即將舉行演唱會的克勤叮囑歌迷準時入場,他說:「第一首歌已經勁跳,頭20分鐘會放好多大炮,總之目不暇給。」近日不停排舞的克勤坦言想給歌迷新鮮感,他說:「已經排咗好耐舞。(手腳唔協調?)冇呢個天分,但勤力補救,一出場就開始跳,大家要準時入場。」問到是否向「舞台王者」郭富城下戰書?克勤說:「唔敢,唔好咁講,只係自己同自己比較同求突破。(係咪會騷肌?)黃偉文話冇衫可以騷,因為全部西裝。」

對於早前一家人去沙灘游水被影,克勤表示已不介意,並大讚老婆身材好。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!