掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

【陳茵媺你就好啦】見微知著 陳豪呢個老公,真係冇得頂! __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

睇相已經覺得好sweet好溫馨!!今晚喺香港國際機場上演咗一幕令人冧爆嘅一家團聚場面。上個月一拖三個寶貝返咗加拿大放暑假嘅陳茵媺今晚返港,一直在港拍劇 ...


睇相已經覺得好sweet好溫馨!!今晚喺香港國際機場上演咗一幕令人冧爆嘅一家團聚場面。上個月一拖三個寶貝返咗加拿大放暑假嘅陳茵媺今晚返港,一直在港拍劇嘅爹哋陳豪,今朝開完工,一收工就入機場,晚上在八點幾已嚟到機場等候。陳豪一支公百無聊賴咁呆等。正常人等接機都會篤下手機,但佢只係全神貫注咁望住入境大堂,唔敢行開,視線亦唔敢離開,最多都只係睇下Message,但望一望又即刻望番大堂。到九點半左右,陳茵媺同三個小朋友終於到喇!冧爆嘅陳豪即刻衝入去迎接,先俯身同安坐BB車嘅兩個囝囝say hi,問佢哋認唔認得爸爸。但兩個仔坐咗十幾個鐘頭飛機,真係好攰,所以反應都不大。然後陳豪又錫錫老婆,感謝佢嘅辛勞,然後又逗1歲嘅細女Camilla玩,細女一見到爸爸即刻笑到咕咕聲,樂不可支,畫面真係好靚。

採訪、攝影:梁繼光、羅德光 等妻一支公 大家都做低頭族篤手機,陳豪視線卻半秒都不敢離開入境大堂。
忍唔住企起身又望下 出嚟未呢…是否喚起陳豪等老婆生仔的美妙時刻? 出嚟喇!!!!!
Aiden同Nathan坐喺BB車,已經係咁「中」眼瞓。 陳豪呢個動作就好似問緊兩個B:認唔認得爸爸呀? 囡囡Camilla似乎已經扭爸爸抱抱喇
肉緊到呢~

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!