掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

天鴿擋路!靚靚買外賣張智霖落車搬樹 __,靚靚,張智霖,袁詠儀,

張智霖駕車陪袁詠儀去買外賣,靚靚報平安叫大家小心,Chilam落車準備幫手搬開擋路的樹,方便其他駕駛者。「天鴿」襲港!颱風高懸之下,張智霖(Chila ...


張智霖駕車陪袁詠儀去買外賣,靚靚報平安叫大家小心,Chilam落車準備幫手搬開擋路的樹,方便其他駕駛者。

「天鴿」襲港!颱風高懸之下,張智霖(Chilam)與袁詠儀(靚靚)拍拖駕車外出買外賣,打算返屋企撐枱腳。二人不忘於社交網做直播,呼籲外出市民注意安全。

二人已經平安抵家,不過鏡頭背後,原來Chilam曾落車幫手移開斷樹:「都應該嘅,仲有其他道路使用者嘛,我仲有報警添,條路都有啲影響,最後我U Turn行第二度返屋企。(試過打風遇上危險?)都有㗎!打風約打牌,隻窗無端端成隻飛咗出嚟囉!」有電影工作在身的他透露未有打亂工作安排。

而剛覓得一子的阿Bob(林盛斌)就即時回應,「架G花晒」,可能佢嘅意思係心痛Chilam架名車!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!