網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月1日 星期二

隨時嫁陸漢洋?苟芸慧冧爆:留畀佢去講 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

咁係咪已經求咗婚喇?!藝人苟芸慧(苟姑娘)和王君馨(Grace)出席主題樂園活動,苟姑娘表示要陪伴男友陸漢洋出戰賽車比賽所以久未露面。問到男友前日比賽 ...


咁係咪已經求咗婚喇?!

藝人苟芸慧(苟姑娘)和王君馨(Grace)出席主題樂園活動,苟姑娘表示要陪伴男友陸漢洋出戰賽車比賽所以久未露面。問到男友前日比賽是否發生小意外,苟姑娘說:「係呀,其實都係少少碰撞,玩賽車點都會發生,但最後都贏到冠軍。(陪佢去咗好多地方?)2個地方,除咗陪佢我自己都有練車。」

「處女黨」拉隊打氣

苟姑娘分享日前終於獲得香港永久性居民身份證,能夠以香港人身分出賽而感到開心。」而Grace表示她和一眾「處女黨」好姊妹都擔心苟姑娘玩賽車,每次都有替她祈禱,下次會到現場打氣支持。苟姑娘笑言她們不只打氣咁簡單:「佢哋咁靚,去到幫我吸引住其他車手,等我可以一口氣衝線贏冠軍。(咁男友幾時再作賽?)佢都要一路出賽到年尾,下一站會去馬來西亞。(咁你幾時出賽?)會練習,因為我揸嗰啲車同佢唔一樣。」又問到是否諗工作而唔諗結婚?Grace隨即為她解畫:「唔係話贏咗比賽就會結婚咩?」問苟姑娘有沒有計劃,她說:「其實聽日我同佢(陸漢洋)會一席出席活動,呢樣嘢都係留番畀男仔去講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!