網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月11日 星期五

人生如戲 陳煒拍劇都有「前夫」 __,陳煒,

陳煒對隱瞞離婚表示歉意。無綫藝員陳煒驚爆五年前已經與台灣商人顏志行離婚,她對瞞「分」表示歉意。公開承認已離婚的陳煒在油麻地繼續為無綫劇《果欄中的江湖大 ...


陳煒對隱瞞離婚表示歉意。

無綫藝員陳煒驚爆五年前已經與台灣商人顏志行離婚,她對瞞「分」表示歉意。公開承認已離婚的陳煒在油麻地繼續為無綫劇《果欄中的江湖大嫂》開工,現場所見她未有受事件影響,開工時不時與工作人員有說有笑。事有湊巧劇情剛剛又拍攝到陳煒被前夫張國強派來的手下追至果欄,陳煒與「前夫」認真有緣。

同前夫保持聯絡

陳煒公布離婚後獲不少朋友鼓勵、打氣,令她感到溫暖。講到正式公布離婚,問現時的心情如何?她說:「OK呀,因為件事真係好耐,最難係衝破呢個關口同大家講,承認呢件事。(有冇擔心過負評?)冇擔心太多,都係正常交待一次。(呢排有冇同前夫聯絡?)有聯絡,佢都叫我保重,支持我咁。(會唔會再見面?)一直都有保持聯絡,佢嚟香港有空檔會見吓面。」

冇諗復合

講到畢彼特與安祖蓮娜祖莉有望世紀復合,問陳煒與前夫可有轉機?她說:「呢五年都係幾長嘅時間,我自己呢個時候就覺得唔會。人哋還人哋,每個人對感情處理都唔同,冇諗呢啲,唔諗住喇!(在劇中又講前夫有冇觸景傷情?)咁啱啫,戲劇就係咁,唔會觸景傷情。(公布離婚會唔會係一個了結?)會呀,我唔係一個講大話嘅人,之前比較難過到自己,其實瞞咁耐自己都唔好過。」此外,黃浩然亦在果欄拍攝奔跑戲,在酷熱下拍到身水身汗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!