掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

爆乳轉移視線 何雁詩刻意遮前臂傷痕 __,何雁詩,

爆乳登場呀!歌手何雁詩(Stephanie)與男友鄭俊弘(Fred)及胡鴻鈞現身《華語金曲獎頒奬禮》紅地氈,而Stephanie就穿上一襲香檳金色的超 ...


爆乳登場呀!

歌手何雁詩(Stephanie)與男友鄭俊弘(Fred)及胡鴻鈞現身《華語金曲獎頒奬禮》紅地氈,而Stephanie就穿上一襲香檳金色的超低胸連身透視裙,爆乳上陣,可是之前傳割脈的她,卻全程刻意遮掩披上薄紗下的前臂。

Fred另結新歡?

接受訪問時,提到兩人是否首次情侶檔出席頒獎禮,他們指之前有一起出席過無綫勁歌金曲優秀選。問到為何唔拖住手出場,Stephanie表示兩人分開出場,而Fred就話因為要拖住小朋友出場,Stephanie聞言即搶答謂:「佢拖住第二條女呀!」在旁的Fred就笑言個小朋友係男仔。講到女友咁性感,Fred支吾以對說:「係囉......」胡鴻鈞就指同Stephanie同車來到現場,笑言眼見對方咁性感,都要諗辦法如何搶fo。

唔知女友着得咁性感

至於問到Fred事前是否知道女友咁性感,佢話:「唔知㗎。(覺得佢好大膽?)呢啲係佢嘅選擇。(有冇睇吓有冇人望佢?)冇呀。」胡鴻鈞就大讚Stephanie大方得體,而Stephanie就搞笑話要分享吓。另外,談到Stephanie罕有地穿上透視手袖嘅長裙,不過全程都刻意夾住隻手,她說:「唔係所有嘢都要張開㗎嘛,要有小小矜持。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!