掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

張栢芝貼地買白飯魚 街頭豪邁試鞋! __,栢芝,張栢芝,

啡唇唔一定係貴嘢!星級潮媽張栢芝經常喺Instagram同粉絲分享佢嘅日常事,今朝佢就喺Instagram上載咗兩條片,分享佢買鞋嘅體驗。咪以為栢芝用 ...


啡唇唔一定係貴嘢!

星級潮媽張栢芝經常喺Instagram同粉絲分享佢嘅日常事,今朝佢就喺Instagram上載咗兩條片,分享佢買鞋嘅體驗。咪以為栢芝用開嘅嘢就一定係名牌嘢,其實佢買嘢係不分平貴與否!今朝,佢就喺中環攤檔睇啱咗兩對「白飯魚」,仲唔介意放下明星身份,即席喺街頭豪邁試鞋。栢芝表示:「我好鍾意呢啲地方,我喺度買『白飯魚』,就真係『白飯魚』,唔係某牌子嗰啲喎!」栢芝仲親切地問睇檔嘅伯伯有冇黑、白色,果然一啲明星架子都冇。買完心頭好嘅佢,之後仲喺附近買咗杯鮮榨果汁,同普通愛掃街嘅人無異。

隔咗冇幾耐,栢芝返到屋企後就急不及待仔細再試鞋。佢仲開心Share潮流心得:「我成日都買『白飯魚』,咁咩叫『白飯魚』呢?大家都應該返學都有見過㗎喇!其實佢個底冇咁舒服,冇普通貴嘢咁多Details啦,但Actually佢係好好用嘅。黑色同白色我都覺得好正!我喺唔同時尚嘅地方會着嚟襯啦,有時直情會踩踭,或者用嚟油(顏色)啦,都係一件好好嘅事情。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!