掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

任達華拍戲受傷 飛歐洲有妻女陪休養 __,任達華,

任達華拍戲傷右手,不過完成工作後即飛歐洲會合老婆琦琦。名模琦琦同寶貝女任晴佳(Ella)襯住暑假,飛咗去外國大玩特玩。但廿四孝老公兼爸爸任達華,早前因 ...


任達華拍戲傷右手,不過完成工作後即飛歐洲會合老婆琦琦。

名模琦琦同寶貝女任晴佳(Ella)襯住暑假,飛咗去外國大玩特玩。但廿四孝老公兼爸爸任達華,早前因為忙住拍戲,而未能陪妻女一齊同行,呢日任達華終於歸隊飛去歐洲!琦琦喺社交網上載咗佢同老公好開心影相嘅片段,仲叫大家估吓佢同女兒Ella講緊乜,但細心一睇,點解任達華隻右手包紮住紗布嘅?據知任達華因為拍戲受傷,依家慢慢康復緊,相信有愛女同老婆喺身邊,咩傷都快好啲!

而琦琦接受東網訪問時,就透露老公現正康復中,佢話:「他拍打戲受傷,縫了8針,現在恢復中,現在歐洲挺熱38度,所以不能在外面玩太久,因為怕手出汗,現在他自己沒法切牛排吃,這幾天都是Ella幫爸爸切好牛排和西餐,Simon(任達華)雖然受傷,心裏確甜過蜜糖!」她又透露一家身處奧地利的一個小城鎮:「老公來了3天,過幾天要回香港拆線! Ella很擔心,每天照顧爸爸,很溫暖、老公說女兒的孝順太幸福,她每天問爸爸,are you ok?要我幫你嗎?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!