掃呢頁CODE去手機

2017年8月25日 星期五

唔同女友「長跑」 陳山聰揚言隨時閃婚 __,山聰,陳山聰,

陳山聰就話自己好Crazy,仲話隨時會閃婚!踏入40歲的陳山聰今次在《同盟》一改奸角戲路,飾演「暖男」保護摰愛的母親與愛人,現實中山聰則視女友為家人, ...


陳山聰就話自己好Crazy,仲話隨時會閃婚!


踏入40歲的陳山聰今次在《同盟》一改奸角戲路,飾演「暖男」保護摰愛的母親與愛人,現實中山聰則視女友為家人,同時更是指引他方向的燈塔。近年愛上馬拉松的山聰,自言個性Crazy,不排除閃婚。

陳山聰在劇集《同盟》中展現鐵漢柔情一面,除打得之餘,又與前輩鮑起靜在劇中母子情深,與好友姚子羚更有一段「羅密歐與茱麗葉」式淒美愛情,劇中他傾盡全力保護兩個心愛的女人,山聰笑言自己的奸角及二世祖形象已「入血」,但今次獲監製文偉鴻安排演「暖男」有突破,感謝對方給予機會及指導。

拍拖玩煮飯仔

山聰與圈外女友Apple感情穩定,問私下相處是否一位暖男?他笑說:「一半半大家工作太忙,見面時間真係唔多,要靠互相了解同體諒,有時我都有返去煮吓飯,咁樣又算唔算暖男?」又指女友會提出意見讓他改進,在演戲上發現不少新方向,有如他事業上的燈塔:「大家感情似屋企人,最開心係每次我演出佢都有睇,佢少出街,乜劇都會睇,佢睇完會畀意見我,提議我可以點做,又會指出缺點,唔會畀我一味只聽到好嘅聲音,咁樣會令人被蒙蔽。」

不強求攀上一線

近年愛上馬拉松的山聰,與好友創立Crazy Runner並肩向終點長征,事業上見好友胡定欣及袁偉豪等先後攀上一線,踏入40歲的他堅持用心演出,相信有一日會覓得適合自己的位置:「見到身邊朋友上位,好戥佢哋開心,但自己會否再上去就冇強求,相信我用心去做,監製、觀眾會睇到。」問感情生活是否打算與女友繼續長跑?他笑說:「我唯一影響唔到佢嘅就係一齊跑馬拉松,女友明白我係搏殺期,但大家早已肯定對方,大家知我好Crazy,或者突然想結婚,就結架喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!