網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

玩咁大?韓馬利介紹男仔畀林夏薇識 __,林夏薇,

韓馬利玩嘢呀?明知薇薇有老公喎!藝人林夏薇、夏文汐、黎諾懿及韓馬利到佐敦拍攝無綫劇《逆緣》,劇情講述韓馬利介紹男仔給林夏薇,薇薇說:「現實中,我婚前都 ...


韓馬利玩嘢呀?明知薇薇有老公喎!


藝人林夏薇、夏文汐、黎諾懿及韓馬利到佐敦拍攝無綫劇《逆緣》,劇情講述韓馬利介紹男仔給林夏薇,薇薇說:「現實中,我婚前都試過有長輩要介紹男仔畀我識,好在我父母冇咁做!(之前包毛巾拍焗桑拿?)係,條毛巾好短,我出動私伙毛巾,做足打底功夫!(有指你旗下食店財困?)做生意係要因應市場做調節,早排我哋仲喺另外兩個地方開咗新店,只係未搞開幕禮,所以都唔知點解咁傳!」

韓馬利則表示:「桑拿場戲係我拍劇以來未試過條毛巾包到咁低嘅!薇薇同夏文汐都好瘦,我顯得好肥添!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!