掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

定欣同展鵬劃清界線:大家唔好寫啦! __,定欣,陳展鵬,展鵬,胡定欣,

胡定欣都大家唔好再寫喇!無綫劇集《同盟》演員藝於黃竹坑一間酒店為新劇舉行宣傳活動,一眾女演員改穿背心短褲在泳池水中激戰!胡定欣穿上泳衣,不過再加背心及 ...


胡定欣都大家唔好再寫喇!

無綫劇集《同盟》演員藝於黃竹坑一間酒店為新劇舉行宣傳活動,一眾女演員改穿背心短褲在泳池水中激戰!胡定欣穿上泳衣,不過再加背心及露褲,錫身到連腰都不露,只露出泳衣邊,被問到為何不以泳衣示人?她說:「露個邊啦,今日都開心,因為一年前嘅今日,《城寨英雄》都係嚟呢度水戰!」

談到她平時亦不介意將性感泳衣照擺上,為何今天如此密實?她笑指平時擺上網的照片都是精心挑選,至於可會擔心走光?她說有做保護措施。可會擔心被山聰除衫?她笑謂"「離婚㗎喇!不過子羚跟我操咗兩日,依家肌肉酸痛,佢之前冇操得咁勁,我想將新一代打女呢個名過畀佢!」可有對付陳山聰的策略?她笑謂:「用鉸剪!剪甩佢褲頭帶,佢話佢綁實嘛。(怕唔怕剪錯?)係喎,不過我怕搵唔到吖!」

談到展鵬在專訪時承認與單文柔拍拖,不過在現場卻否認,她謂沒有留意,不過最近無綫多喜事,而且成年人搵伴亦正常,包括自己。覺得展鵬有緋聞女友可有令她覺得甩難?她說:「過咗宣傳期,希望大家唔好寫啦,畀啲空間大家。(甩難?)唔好再放我個名落去喇!(幾時到你?)我會努力㗎喇,順其自然」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!