網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月13日 星期日

識薛世恒好耐 袁偉豪爆係陳法拉介紹 __,法拉,薛世恒,袁偉豪,陳法拉,

嗯……人有相似嘅嘢…藝人袁偉豪(Ben)及江嘉敏到寶琳出席活動,江嘉敏短打示人,大晒白滑美腿,有份拍攝無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》的她,拒絕承認自己白 ...


嗯……人有相似嘅嘢…

藝人袁偉豪(Ben)及江嘉敏到寶琳出席活動,江嘉敏短打示人,大晒白滑美腿,有份拍攝無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》的她,拒絕承認自己白雪雪,她說:「夏天唔使開工嘅話,我鍾意去沙灘曬太陽。(曬到咁白嘅?)咩呀,我咁都叫白?」

袁偉豪表示夏天喜歡到沙灘赤膊跑步,他說:「依家少咗,因為呢排要去深圳拍《再創世紀》,我唔使開工最常做嘅就係網購玩具,百分百真貨嚟嘅,冇試過中伏!」

搵薛世恒做替身

阿Ben提到與陳法拉前夫薛世恒撞樣,他說:「其實我同佢識咗好耐,當年法拉話我介紹個朋友你識,我哋就係咁樣認識咗。(當年法拉係以『朋友』嚟形容薛世恒?)唔好深究我覺得我哋都有八成似樣,《城寨英雄》嗰排,薛世恒話多咗人搵佢影合照,有啲唔係經常見嘅親戚,直頭認錯我哋,我都話如果可以,可以替一替我,拍啲側面鏡頭。」

講到舊愛岑杏賢早前與薛世恒一齊出活動,阿Ben說:「當年我哋都係一齊認識嘅,所以記者問岑杏賢,佢都話冇尷尬。(要你同岑杏賢一齊出活動有冇問題?)我OK,點解唔OK?有得曝光又可以搵錢,不過都要問番佢O唔OK!(有冇約出嚟食飯)食飯就冇,會問候吓對方。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!