掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

梁潔華經歷大病 粵劇養生學識呼吸 __,梁潔華,

梁潔華幾年前患上血癌,但遇上粵劇後令佢學識呼吸!藝人黃日華的太太梁潔華曾經歷大病,坦言活了大半世人,若非上天讓她遇上粵劇,她連怎樣呼吸也不懂,就像經歷 ...


梁潔華幾年前患上血癌,但遇上粵劇後令佢學識呼吸!

藝人黃日華的太太梁潔華曾經歷大病,坦言活了大半世人,若非上天讓她遇上粵劇,她連怎樣呼吸也不懂,就像經歷過人生大起大落,才開始頓悟;梁潔華不諱言,沒有粵劇,也沒有今天的梁潔華!

學懂慢活人生

粵劇又稱大戲,對曾是藝人的梁潔華來說,人生的大戲要數早年患上急性白血病(血癌),她說:「其實我好感激上天畀我認識粵劇,以往我做嘢好急躁,但粵劇係如果想唱得好,就要學識呼吸嘅藝術,之前我病,就係因為生活過分緊張,搞到身體唔好,唱戲係愈緊張愈唱唔好,我係喺粵劇裏面學懂養生之道,學識放慢生活,我做咗半世人先學識呼吸同放鬆自己!諗番當初學粵劇,其實係因為嗰時同事話我把聲好啱唱粵曲,我都想搵師傅學,後尾想當埋減肥,就跟名伶文千歲學粵劇。(粵劇減肥得咩?)得,睇我以前啲相幾肥就知!」

踏台板做埋策劃

梁潔華拜師後,才初窺粵劇藝術堂奧,她說:「我讀藝訓班(無綫)出身,起初以為粵劇好簡單,原來處處係學問,師傅係有教無類,睇你程度再安排你演出,我有幸同師傅同台演過《白蛇傳》,我鍾意神仙故事,想像空間大!(囡囡黃芷晴被你薰陶都愛上粵劇?)佢對粵劇唔了解,平時跟佢爸爸學做戲,反而我同師妹千珊就講粵劇講唔完,我當咗佢係第二個女!我哋9月喺高山劇場演出《紅樓夢》,我做埋策劃,明年仲會有兩大演出計劃,但香港演出場地真係唔夠,希望政府做多啲,支持年輕一代粵劇表演者!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!